Hallo,
I played the multiplayer demo of Crysis 2 with the nickname "Chelrid. When the game was released, I wanted to activate my LE on this nickname. This has not worked and after some research, I created a new nickname "Cherlid with the same E-Mail-Adress.
But I would like to play with my online nickname "Chelrid" because I use this everywhere.
Is it possible to delete the nickname "Chelrid" and rename it the nickname "Cherlid" in "Chelrid.
Or you can delete both Nick name completely so that I can then use the LE Key again.
Thanks in advance for the answer.
German:
Hallo,
Ich habe die Multiplayer Demo von Crysis 2 mit dem Nickname "Chelrid" gespielt. Als das Spiel erschienen ist, wollte ich meine LE auf diesem Nickname aktivieren. Dies hat jedoch nicht funktioniert und nach einigen Nachforschungen erstellte ich einen neuen Nickname "Cherlid" mit der gleichen E-Mail-Adresse.
Aber ich würde gerne mit meinem Online Nicknamen "Chelrid" spielen, da ich diesen überall verwende.
Ist es m?glich, den Nicknamen "Chelrid" zu l?schen und dann den Nicknamen "Cherlid" in "Chelrid" umzubenennen.
Oder kann man beide Nicknamen komplett l?schen, so dass ich dann den LE Key erneut benutzen kann.
Danke schon mal im Voraus für die Antwort.