You can use something like this instead:
scn myscriptnameref meBegin ScriptEffectStartset me to getselfif me.isweaponout == 1playgroup stagger 1elseme.pushactoraway me -5endifEnd

scn myscriptnameref meBegin ScriptEffectStartset me to getselfif me.isweaponout == 1playgroup stagger 1elseme.pushactoraway me -5endifEnd
set timer to timer + getsecondspassed if timer >= 6 && summoningstage == 0 StygianSummonCircle.moveTo player set pos to player.getPos x + posx StygianSummonCircle.setPos x pos set pos to player.getPos y + posy StygianSummonCircle.setPos y pos set pos to player.getPos z + posz StygianSummonCircle.setPos z pos StygianSummonCircle.setAngle x 90 StygianSummonCircle.setAngle y 0 StygianSummonCircle.setAngle z 0 ;--Done StygianSummonCircle.enable set summoningstage to 1 endif if timer >= 8 && summoningstage == 1 playsound AMBFlameAgnon StygianSummonFireCircleRef.moveTo player set pos to player.getPos x + posx StygianSummonFireCircleRef.setPos x pos set pos to player.getPos y + posy StygianSummonFireCircleRef.setPos y pos set pos to player.getPos z + posz + 10 StygianSummonFireCircleRef.setPos z pos set ang to player.getAngle z + 45 StygianSummonFireCircleRef.setAngle z ang;--Done StygianSummonFireCircleRef.enable set summoningstage to 2 endif if timer >= 12 && summoningstage == 2 StygianSummonFireColumnRef.moveTo player set pos to player.getPos x + posx StygianSummonFireColumnRef.setPos x pos set pos to player.getPos y + posy StygianSummonFireColumnRef.setPos y pos set pos to player.getPos z + posz + 50 StygianSummonFireColumnRef.setPos z pos ;--Done StygianSummonFireColumnRef.enable set summoningstage to 3 endif